
Cursa de les ermites a Ulldemolins
Cursa de les ermites d'Ulldemolins
Diumenge 17 de novembre de 2019
Hora: 10 h
Lloc: Ermita de Sant Antoni
La que seria l’última prova de Trail Running de l’any al Montsant (en aquesta edició passa a ser la penúltima a causa de la modificación en la data de celebració del Trail de Colldejou) fa parada al poble d’Ulldemolins, amb sortida i arribada a l’ermita de Sant Antoni.
Un recorregut privilegiat amb els colors que el Parc Natural de la Serra de Montsant ens ofereix a la tardor. Passant per camins i pistes que ens portaran a la part alta de la Serra Major per visitar l’Ermita de la Mare de Déu de Montsant, pel Pi de la Carabasseta, baixant fins l’ermita de Santa Magdalena, vorejant el Congost de Fraguerau i passant pel pont penjant que ens condueix fins a la solitària ermita de Sant Bartomeu de Fraguerau.
Una cursa que s’ha convertit en un clàssic per als corredors de la zona i que festejarem amb una entranyable Rústic Party a l’estil Naturetime: Botifarrada, beguda i música en un entorno privilegiat!
Més informació: https://www.naturetime.es/2018/ca/17-11-trail-les-ermites-ulldemolins-cat/